Teyze kızının sıcacık amına girdim

teyze kızı
ben serkan 22 yasında üniversite ögrencisiyim. sınavlarımın bittigi bir dönem memlekte akrabalarımın yanına sitres atmaya gittim. neyse herkesi gorduk hasret giderdik derken teyzem bu gece bizde kal falan dedi ve ben ısrarına dayanamdım ve kaldım. oturduk sohbet falan derken yatma saati gelmişti. teyzem yattı ama eniştem daha gelmemisti, biz teyze kızıyla yani cananla eniştemi bekliyor ayrıca tv izliyoduk. gecenin bir yarısı olmuş eniştem daha gelmemiş ve teyzem kimbilir kacıncı ruyasındaydı. cananla balkona sigara içmek için cıktık ama cok soguk vardı ve ben üşüyordum, canana baktıgımda tam tersine seyler vardı üzerindekini cıkardı once ve bana sen ne biçim erkeksin ben burada donuyorum insan bana sarılıp ısıtmamzmı dedi ve beni yanına cekiverdi. onunla bu kadar yakın olmak beni heyecenlandırdı ama ben hala üşüyordum. canan bana dogru döndü ve aptal dedi. dudagıma kondurdugu öpücükle ilk kıvılcımları yaktı aslında benim istediğim buydu ve hersey dönulmez bir hal almıstı cılgıncasına opusuyorduk ve artık dayanamıyordum ellerim onun amında ve gotunde gelip gidiyor derken onun elleride benim sikimde sanki 31 cektiricesine ileri geri geri gidiyordu. olan olmustu artık onda eosfmana benzer bisey vardı ve alasagı ettim. altında kulot yoktu hafif kıllı ama mis gibi bir amı vardı. o da benim esofmanımı cıkardı, yalamasını istedim ama bunu yapmadı ama ben onun amını dakikalarca yaladım, pembe bultlarda ucuyordu sanki artık dayanamayacak bir hale geldi ve hadi artık dedi. madem bu kadar ilri gitmiştik artık hersey olmalıydı. onu duvara dayadım, sikimi hafifce amında gezdirdim cok sıcak ve kaygandı. canan bakire oldugunu söyledi ama bu benim için önemli degildi agır agır girdim içine amı fırın gibiydi canının yandıgı belliydi kan akıyordu bunun durmasını canının yanmasının gecmesini bekledim 5 dakika sigara içtik ama konusmuyorduk. sigaram bitmiş ama acımdan oluyordum artık soguk islemiyordu karnımı ve sikimi cananın amıyla doyurmalıydım tekrar aynı pozisyonu aldık ve içine girdim. gelip gidiyor, cıldırıyor ve cıldırtıyordum iyice hızlandıktan az sora sikimi cıkardım götünü sikecegimi söyledim naz yaptı ama dinlemed,im arkasını döndü ve göt deliği elimnle yoklayıp tükrükle ısladım ama bir turlu giremiyuordum. vazgectim ve birden amına girince hafif inleyen canan az sora doruga ulastı ve bosaldı ve ben de dayanamadım ve dısarı bosaldım. ne olur ne olmaz hamile falan kalır basıma kalırdı. bu olay gercektir ve karabükün bir köyünde saat gece 2 ye yakın olmustur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder