Sınıf arkadaşımla parkta

merhaba ben murat.yaşım 20 ben orta boylu siyah gözlü gayet yakışıklıyım arkadaşlar bana aralarında sex kelebeği derler kısacası.anlattığım hikaye tamamen gerçektir.ben elazığda ünv. okuyorum.birinci sınıftayım.bizim sınıfta çok güzel ve çekici kalcaları beni herzaman bitiren iri göğüslü bi kız var adı buket.ben sınıfa ilk girdiğimde buketi görünce ben ne yapıp edip bu kızı sikmeliyim dedim.kafaya koymuştum.hergün daha sexi kıyafetlerle gelen buket her seferinde beni daha da tahrik ediyor önümde eğilip kalkıyor giydiği tanga beni çıldırtıyordu.bir gün okula gittim buket kantinde tek baaaşına oturmuş, bizim kantinci cesurla sohbet ediyordu.cesur gayet açık herşeyi rahat konuşan yani ünvli bir kızla nasıl konuşmasını bilen biridir. tip namına birşey yoktu ama çocukta sikmediği kız ve hatta hocalar da kendine küsmüştü.neyse hemen bende muhabbete katıldım ve duyduklarıma inanamadım.konuştukları konu bir film ve kızların kritorisiydi.ben daha önce hiç böyle bi muhabbet duymadığım için acaip gelmişti.sonra dersin olmadığını söylediler. ben gececi olduğum için havada iyice kararmıştı.buket yurtta kalıyordu ve ona hadi yurda doğru yürüyelim dedim oda olur dedi ben hemen kafamda planlar kurdum ve onu mutlaka sikecektim.yolda yürürken ona ben daha önce hiç bi kızla ilişkiye girmedim dedim kantinde geçen muhabbettende cesaret alarak. nedense çok şaşırdı ve inanamıyorum hiç mi dedi bende evet hiç dedim.bizim ünv de mesire diye bi ormanlık park alanı var.yurda oranın önünden geçip gidiliyordu. giderken biraz oturalım mı dedim oda olur dedi tabi nerden bilecek benim onu sikeceğimi.oturduk ve çay söyledik. masa küçük olduğu için nerdeyse yan yana oturuyorduk.bacakları bacaklarıma değdikçe tahrik oluyordum sonra bana öğretir misin dedim oda neyi? dedi bende bi kızla nasıl ilişkiye girildiğini dedim. güldü ve şaka yaptığımı sandı.ben hemen dudaklarına yapıştım bırakmıyordum.iyice azmıştım bir an dudaklarımdan kurtulup ne yapıyorsun orospu çocuğu dedi.bende seni sikiyorum deyip tokatladım kendini serbest bırakmıyor iyice sıkıyor ve küfrediyordu.ben bi yandan ağzını kapatıyor bir yandan üstüne abanmış memelerine bastırıyor bacak arasına sürtüyordum. birden pantolununu indirdim ve tangası karşımdaydı. hemen sıyırdım.bana yalvarıyordu yapma diye bende bunları önüme geçip domalırken tanga show yaparken düşünecektin dedim.hemen tangasını sıyırdım ve benim 22,5 lik yarağı amına şap diye soktum öyle bi çığlık attı ki ianamazsınız.ben gidip geldikçe o tuhaf sesler çıkartıyordu.sonra iyice gidip geldikten sonra farketmeden amına boşalmıştım.ayağa kalktım üstümü giydim. onada kalkması için yardım ediyordum ve oda üstünü başını giydi.tabi ağlıyordu.bu çaycı nerde diye düşünüyordum. ve geldi.kıpkırımızı olmuş ve pis pis gülüyordu.bana sonra kendisi söyledi bizi izlemiş ve oda boşalmış.evet benim için harika bir geceydi.ondan sonra onu yakaladığım her yerde siktim tuvalette kantinde her yerde.şimdi tadına alıştı ve hergün sikmem için bana yalvarıyor herkese tavsiye eederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder