Karımı siktiler, ben izledim..

karımı siktiler ben izledim
mrb larr.öncelikle size şunu diyeyim ben çok sex düşkünü biriyim..size başımdan geçen olayı anlatagım.birgün eşim le ben yazın yaylaya gitmemk için evden çıktık.motorsikletle giderken yolumuzun yarısındaydık.agaçlık bir yerde mola verelimdedik.neyse karım bana sıkıştıgını söyledi bende ilerideki agaçlık alana gitrt dedim.aradan beş dk geçmesine ragmen ses seda yoktu.meraklandım bakmaya gittigimde.gözlerime inanamadım.karımı agaca baglamışlar yüzü agaca dönük bi şekilde agzında bantlamışlar ve 2 kişi karıma bakarak 31 çekiyodu.ilk önce ne yapacagımı şaşırtmıştım ama sonra çok hoşuma gitmiş olacak ki sikimin hızla kalktıgını gördüm ve seyretmeye başladım.sonra adamın biri karımın o kısa şortunu çıkarıp diyerine bakkk şuna diyerek gülüştüklerini ve siklerini karımın poposuna sürttüklerini gördüm ama karım çırpınıyodu ama elinden bişiy gelmiyodu neyse..adamınkinin birinin siki en azz 25 santim ve kalındı diyeride ona yakındı ve yavaştan adam karımın kilotunu indirdi arkadan sadece gött deligini yalarken diyerine göt benim am senin diye pazarlık yapıyordu..bu arada bende 31 çekmeye başlamıştım bile.sonra adam yalamayı bitirip sikinin kafasını karımın götüne dayadı ve birden soktu ama ne sokuş o anda karım bayılmış olacak ki hiçç bi hareket yoktu.ama adam hızla vuruyodu göte sonra diyeri dediki çözelim şunu çözdüler biri amına biri götüne dakkalarca soktular ve vahşice boşaldılar suratına..bende boşalmıştım buarada.dahafazlasını yazmak isterdim ama..şimdilik bukadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder